Oblikovanje spletne strani in celostne grafične podobe za novo spletno trgovino MojPaket.
Izvedba
Leta 2013
Naročnik
PS Moj paket, d.o.o.
Zadolžitev
Grafična zasnova spletne strani in zasnova celostne grafične podobe
V sodelovanju z
PS Moj paket, d.o.o. (Slavko Zapečnik)
Razvoj znaka
S spletno trgovino MojPaket Pošta Slovenije, d. o. o., uresničuje svojo razvojno naravnanost pri uvajanju novih in tehnološko inovativnih storitev na področju elektronskega poslovanja. Z namenom zagotavljanja najkakovostnejših storitev na področju spletnega nakupovanja končnim uporabnikom je ustanovila podjetje PS Moj paket, d.o.o. Za potrebe projekta je bilo najprej treba zasnovati celostno grafično podobo novo ustanovljenega podjetja z znakom, ki bo prepoznaven, obenem pa povezan z dejavnostjo podjetja in Pošto Slovenije. Razmisliti je bilo treba tudi o ostalih barvnih različicah (negativ), saj se bo znak pojavljal na različnih barvnih podlagah in paketih..
Abstraktne rešitve in elementi se v tem primeru niso izkazali za najboljše, saj je bil cilj povezati ime podjetja z znakom. Zato je razvoj po nekaj različnih poizkusih šel v smer združitve črk M in P ter njuno vgradnjo na poenostavljeno ilustracijo paketa.
Znak v končni obliki predstavlja kompaktnost, je jasen in dovolj preprost za apliciranje na različne podlage. Glavne sestavine (črki in paket) obenem sestavljajo pot, po kateri bo vsak paket kar najhitreje prišel do končnega kupca. Pri uporabi barv se je bilo treba ravnati po priporočilih Pošte Slovenije in njihove celostne grafične podobe, saj je bila naročnikova želja, da uporabniki spletne trgovine že na prvi pogled MojPaket povežejo s Pošto Slovenije. Nekoliko več manevrskega prostora je bilo pri pisavi, končna izbira je bila pisava Maven, ki jo zaznamujejo odlična berljivost, igrive poteze posameznih črk in pa ogromno možnosti pri izbiri debeline pisave, kar se odraža pri napisu MojPaket, ki zaradi močnejših prvih treh črk ne potrebuje presledka, s čimer ohrani večjo kompaktnost.
Logotip in znak sta se kasneje aplicirala na vizitke, dopisne liste in kuverte, PowerPoint predstavitve, pakete in oglase ter v končni fazi tudi na spletno stran. Predviden je za uporabo v pokončnem ali ležečem položaju.
Spletna trgovina
Spletna prodaja je osnovna dejavnost novonastalega podjetja. V ta namen je bila oblikovana sodobno zasnovana odzivna spletna stran, ki se prilagaja različnim velikostim zaslonov. Temelji na velikih in kvalitetnih fotografijah izdelkov, posamezni oddelki so jasno ločeni v navigaciji. Košarica je funkcionalna in vedno dostopna, kar uporabniku omogoča, da kar najhitreje zaključi svoj nakup.
Za spletno trgovino so bile zasnovane vse značilne podstrani, kot so kategorija in nivo izdelka, seznam izdelkov pri iskanju, profil uporabnika z več zavihki ter sodobno zasnovana košarica oziroma nakupni postopek.
Kontakt
So vam projekti všeč in prav sedaj potrebujete podobno rešitev?